Tuesday, November 22, 2005

Cuti Minggu

Waregh!!!

FD Nite boring. Event boring :p Tapi the after party was fun. Aku ni bukan party girl, but its great to let your hair down once in a while.

First of all, I was late. Yep. Late because I overslept. Hehehehhe. Ye, aku tau ada hamba Allah tu sampai situ kul 5.00 ptg. Aku masa tu tengah dalam bilik mandi lagi MWAHAHAHH!!!

5.30, detto call. Tanya aku kat mana. Masa tu aku tengah menenyeh muka. Padahal janji nak jemput Grozzer kat Bangi that time. But alas, I was still in my towel.

6.15, ambik Grozzer and off to the venue of the nite. Hujan LEBAT masa tu! Mana aku tau hari nak hujan sebegitu sekali! Highway jam sejam jam nya. No amount of roti can save the day now. I know I will be late... expected time to reach the place, 7.30.

7.00, kalo ikutkan its the time the whole thing starts. Masa tu dah masuk jalan Sg. Besi ke Tun Razak. Jam! Jam jam dan jam lagi. Tunjuk skillz gila babeng. Nasib baik tak sangkut kat Satria depan aku.

7.27 sampai. Tadaaaa!! Ikut Bulatan Kg. Pandan. Dalam merapu tak tau jalan, sampai dengan selamat. Hujan masih lebat

7.35 sampai on the floor. Ramai dah orang tapi apparently, masih ada yang belum sampai. Event pun belum start. Habih tu! Dah hujan lebat! Jumpa detto, tapi tak duduk satu table ngan dia. Dah penuh masa tu. Duk kat meja seblah ngan Grozzer and Froggy. Sian Froggy penat buat decor. I think he did a good job.

8.00 event start.

9.00 event berterusan

10.00 event lagi

10.30 event habih, cepat dari plan walhal start lambat. detto balik, aku and Grozzer stay because I just felt rebellious all of the sudden.

10.31 party starts. Danced like monkeys. Hehhehe, puhlease, no such thing. I groove with the music baby! I can move, Grozzer said. I shocked loads of people that night :P So what, well, maybe because they turned off the light, so I got a little over my shyness, blah blah blah. The music was irresistable. Danced with Grozzer and Froggy, along with the rest. Grozzer kena berenti dancing most of the times because her anak baju sliding down every time she moves (she wears tube under her sexy blouse) So, I danced with Froggy most of the time. Berhenti sekejap2, then Froggy will say, "Shall we?" heheheh, or I will just pull him without bothering to ask.

12.45 party over! By this time, my legs feels.... lightheaded! HAHAHAHA cam takleh nak support myself anymore. I surprised myself at how long I can go at such things... benda tak berpekdah memang pandai buat!

1 am. left the place

1.30 Bangi, tunggu Grozzer's Toy Boy

2.00 Balik rumah.

I had a great time, hehehehe. The following day, Intan ngan Mak bapak datang rumah. Counter visit. Ibu seperti biasa goes OTT with the cooking. Cam masak untuk 10 orang bukan 3 orang. Bak so, nasi beriani. Memang best. Aku makan sikit pastu dengan Intan, we went to an open house at Taman Lestari, Seri Kembangan. Nganga tengok ke'GAH'an rumah family kawan aku yang baru siap March tahun ni. GILA! Rumah agam terbentang luas dengan 6 bijik keter mewah parking kat driveway. Banyaknya duit orang ni! Makan kambing goleks. Pas tu kena serangan sakit kepala...

Lepas tu hantar Dot, gi 1 Utama minum iceblended ngan coffee free kat Starbucks. Kakak aku tanya, kenapa logo Starbucks ni, gambar mermaid dengan 2 ekor? Aku tak pernah perasan... Dot pung pelik dengan soalan mendalam akak aku tu

Pusing pusing kat 1 Utama. Wallet ada RM 50 dengan beberapa credit cards yang slowly maxing out. Konklusi : tidak menitis langsung duit ku, minum free kat Starbucks and takde benda yang berkenan (sebenarnya tengah pokai!)

Malam makan roundtable, best gak! Nasi sikit lauk banyak! Dot belanja... minah tu pakai CC! Sian dia.,.. dia treat whole family dia ngan akak and ibu aku. Sayang kat kawan aku yang sekor ni! Esok dia start terbang pas cuti paksa selama seminggu, dengar dia ngeluh malas nak kerja. Sindrom Cuti Lama.

Balik, terus pengsan tido sampai keesokkan tengah harinya. (Tido qada' untuk malam Sabtu yang sangat meletihkan... tido lambat, bangun cepat pasai nak pegi pasar...)

Hari ni kerja... tetiba detto terkam... rupa rupa nya dia dah baca entry Peeping Tom tu. Aku dah lupa tapi bila dia cakap, trauma balik :P

No comments:

Post a Comment