Thursday, January 26, 2006

Nomad

Sekarang di Puchong, weekend kembali ke Serdang... Kemudian mungkin tinggal di Serdang untuk seminggu, kemudian kembali ke Puchong.

Sunyi bila balik ke rumah yang takde orang. Dulu ada ibu dan Nur. Sekarang di Sarawak, mungkin sampai bulan Jun. 6 bulan tu tak lama mana kan? Sekarang ni, aku rasakan aku nak buat macam macam benda yang aku tak dapat buat bila ibu dan Nur ada di sini. Macam, keluar dengan kawan ke apa ke. I want to be someone my age... not older.

Rindu jugak. Takkan tak rindu. Hanya aku, ibu dan Nur sejak ayah pergi. Orang lain ada. Tapi macam berdiri di luar bulatan. External, close but distant. Bukan nak kata apa, aku rasa tak ramai orang boleh put up dengan ibu macam aku. She's not difficult. Tapi there are moments that require some patience. But then again, for someone who struggles so much for our sake, I think it is not even going to be a question.

Sementara ibu takde, aku akan berusaha untuk menurun kan berat badan! Tak banyak 10 kilo pun jadilah! Dah terlampau gemuk sekarang ni! Dulu rasa tak mungkin boleh jadi lebih gemuk tapi sejak menjak ni, rasa sudah makin gemuk! How can it be possible?!

Are~

Sekarang ni minat MatsuJun dari group Arashi. Masa mula mula tengok dia dalam Hana Yori Dango punya snippets, I though... GOD! What a Butt ugly Doumyuji! Tapi bila tengok Gokusen Dorama, lepas episode 3, mula minat! Not bad, he look really sweet when he smiles. Suara menyanyi pun ok jugak! Tak sabar nak tengok HYD. And also Kimi wa Petto. Dia jadi the foundling... ehhe... the pet I mean @_@ itu yang nak tengok sangat tu!

Dah begging dengan cara yang agak sombong dari Detto... dia nak torture aku katanya. Aku nak jugak! Tak kira!!!

No comments:

Post a Comment