Thursday, August 11, 2005

Update mengupdate.

Hmm.. aku tak lama kat sini kot. Ada hari tu aku jumpa website siam title: lonelyjunction. Dah tak unique gitu...

Terasa nak makan Quacker oats plak...

Gini... aku dah dapat laptop yang akak aku perturun kat aku. Bila dapat? Khamis bulan lepas. Dia kirim ngan kawan dia yang nak balik untuk graduation kat UPM. So, akhirnya... aku dapat sebijik laptop, free plak tu, umur baru 2 tahun! Best tak akak aku?

Pastu ahad lepas aku pegi mines carik prepaid tmnet. pathetic eh? Well, yeah if you berhutang with tmnet for RM1k... hahahah!! Apalah yang aku buat masa study dulu? GILA! Anyhow, I can pretty much forget about broadband connection. Tapi kan, to be truthful, my normal internet connection is fast enough for me since I don't download huge files from the internet...

Now, after 3 years.... I am CONNECTED AGAIN!!! Dua tiga malam ni balik je bukak email, balik je bukak email. Gorsh... how can I survive all those years without a computer. I was a damn junkie! Tapi now that has been 3 years... tinggal kenangan.

One of my colleague at work gave me her blog url. Minah best ni, gemuk dan minat anime cam aku... tapi gemuk gemuk kitorang, CUTE WHAT??? GO TO HELL THE REST OF THE WORLD!!!

Hmm... aku lapar. Tengok jam??? Aku nak makan... tapi badan ku bagai dipam pam... tapi aku lapo....

Aku nak tido. Esok kena gi Maybank. I fuckin' lost my card, and then realised my book. So kena pegi tutup akaun and bukak akaun baru... peninglar sistem Maybank ni.

Oh yeah, my colleague from office has like... lots of invites to gmail. aku nak!!!

Aku nak tido....Goodnite! Sleep Tight, don't let the monster under your bed bite :D

No comments:

Post a Comment